onsdag 10 december 2008

Yoo Alla goa och glada! =D

Tjena fan, det var mig inte igår man såg någon av er! Jag tänkte bara skriva nått krimskrams såhär i förbifarten och därmed göra debut för min del på den här bloggen hoohoo!

Den senaste jag mött i klassen var Carlberg på H&M men det var inte så intressant möte maha, sen träffade jag Samuel utanför kvantum för några veckor sen, fortfarande lika krullhårig som en neger hämtad från 70-talet och fortfarande är hans dator det han värderar högst här i livet.

Angående det här om att träffas på mellandagarna, vi som gick i klassen dvs, tycker jag lät som en kanoners idé! Hoppas bara att det blir av!

Annars är det bra med mig, och om ni inte listat ut vem jag är än så kan jag avslöja för er ovaksamma att mitt namn är Fossland, Andreas Fossland.

Om någon undrar vad jag gör, vilket nog ingen egentligen gör, så kan jag avslöja att jag gör ingenting! Till och med Samuel som spelar WOW på dagarna gör mer än mig! Däremot kommer jag flytta till Göteborg den 6 januari vilket kommer bli riktigt spännande! Jag ska bo centralt i stan hos en familj med skånskt ursprung (tror jag) och hade tänkt jobba och leva livet på rivieran ett tag. Förutom att förhoppningsvis få mig nå jobb så ska jag spela basket och läsa norran om dagarna!

Aja, nu har jag skrivit sådär onödigt mycket så ingen egentligen vill läsa mer så nu kastar jag in handduken för det här inlägget och kanske återkommer i framtiden! Hoppas klass-reunionen blir av!

Puss på er!

/ Fosse

1 kommentar:

N sa...

Haha, redan efter yoo och hohooo så förstod man att det var Fossland som skrev ^^

Jag är lätt på att hitta på någonting! Typ den tjugoåttonde, eller någonting? Tror att de flesta har fullt upp kring jul (=jag har det)

:)