tisdag 30 december 2008

SKÄRPNING!


JAG SAKNAR ER FÅRSKALLAR!

Vad gör ni nu för tiden? Varför hör ni aldrig av er?
Det var alldeles för länge sen vi sågs!


Allvarligt, jag har lite Kusk-abstinens.
Vad fan sysslar alla med?
Själv håller jag på att försöka få mig ett körkort precis som ni gjorde för ett bra tag sedan :)
Har även kommit in på lärarutbildningen nu till våren och har allvarliga problem med att fylla i csn-blanketten och att få reda på när jag börjar, haha! Så ni kan ju önska mig lycka till med det va?

Jag saknar allt vi gjorde tillsammans, allt kul vi hade!
Samtidigt inser jag väl att vi alla måste växa upp, utvecklas på vårt eget sätt på olika håll i världen. Men det ändrar inte det faktum att jag vill ha er tillbaka! Att lämna er bakom mig var mest troligt mitt jobbigaste "breakup" någonsin.

Kanske lämnade jag inte samma avtryck på er men jag vill veta att varenda jävla kuskare kommer för alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid sakna de små sakerna, de stora sakerna och självklart de oförklarliga stunderna (som det fanns mest av).

Hoppas att vi får ses snart igen.
Önskar er alla all lycka i världen och hoppas att ni aldrig glömmer.

Med det här vill jag ha sagt, ring mig, skriv till mig på apberget, kika in på min blogg och lämna en liten kommentar, bara så att jag vet att det vi hade inte bara var något tillfälligt, utan något som faktiskt räknas ;)

www.mrshearts.blogg.se

All kärlek jag kan ge, puss på er.
Maria

Inga kommentarer: