tisdag 23 september 2008

uppdatering2

jag gissar att 75% av alla skrivare i vår klass har gått sam-kultur på gymnasiet, men jag gissar på att bara en av dem minns de glada dagarna med

älgskämt, kulturkort (jimi hendrix, patti smith, joni mitchell, jultomten), bebistvåor, världens bästa Lars, bussolyckor, vilken dag är DIN dolmiodag, tomtesekter, cambridgesmsterror, who the fuck is wayne gretzky?, bastiljens fall, tysken, sjöbottenfester, tom och jerrykex, hubbabubba, kyrkbyggen, ronnie, italiensk glass, kss-kss-kss-MIAO, albie (well, not ANYMORE), kåffe-in, butterbullar, marias kola i kiosken, svenskatalpractise i referensbiblioteket, daniel hedqvist, finlandslikörer och burträskbingo på insparken.

det jag egentligen ville säga med det här inlägget är att jag har det bra, men saknar er.

(kom igen nu, överträffa mig i minnenbrainstorming!!)
//carro

1 kommentar:

MFS sa...

The sweet smell of memories ...