onsdag 11 mars 2009

Hejhopp från Hemavan

Jaså! Då skrev man här igen då, det var länge sedan sist. Kul att folk fortfarande skriver ibland. Just nu sitter jag på mitt jobb i Hemavan och filosoferar. Jobbar som ni kanske som ni vet på simhallen i Hemavan som badvakt den här säsongen. Så om ni har vägarna förbi, så måste ni hälsa på! =)

Jag väntar mest på dagen då jag ska få lön, de dagarna när jag åker 10h buss för att hälsa på Johannes i Klimpfjäll, livstecken från alla nära och kära hemma och dagarna i backen med strålande sol, sittande på ett renskinn, med fräknar på kinderna och en öl i handen... Eller varmchoklad för den delen...

Ha det jättebra, så hörs vi kanske och syns?
Puss & Kram
Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

Yoo!

Jag har snackat med lille Fisak och vi är både jättesugna på att komma upp och hälsa på! :D